Dulapul’s Blog

Art. 19 – REDUCERE

Posted on: Februarie 26, 2009

geantageanta1

Geanta H&M, stare: aproape noua, purtata de 2 ori

Marime: maricica

Material: fas + lac

Pret: 80 de ron

Pret nou: 60 de ron

7 răspunsuri to "Art. 19 – REDUCERE"

Imi permit sa comentez la aceasta geanta,deoarece si eu am una identica de la H^M si a costat 10 euro nicidecum 80 Ron!

Dulapul recomanda celor care cred ca este prea scumpa sa se urce in avion si sa mearga pana la Roma sa o cumpere din magazinele H&M, e mai „ieftin”. Ps: Dulapul nu a dat 10 euro pe ea.

Probabil ca nu e scumpa deloc,de aia s-a si ‘vandut’! Hai sa fim seriosi 80 Ron pe o geanta de fas si lac:))

Nu toata lumea face cumparaturi de la H&M cand sunt reduceri. Intereseaza-te cat a costat ea initial si apoi da un comentariu aici. Asta daca n-ai altceva mai bun de facut. Se pare ca n-ai oricum.

Si pe tine daca te deranjeaza dc raspunzi? Probabil pentru ca am dreptate! In general gentile nu sunt reduse la H^M si atat a costat,eu inteleg ca trebuie sa-si faca si dulapul un castig,dar oricum sa nu exageram 80RON! Salutare

buna, :)) de la reduceri sau nu, mie imi place geanta si 60 ron e un super ok. pot face rezervare o zi doua? abia pe miercuri cred k ne putem vedea. tangerine, iesi din casa si socializeaza si lasa-ne sa vindem/cumparam ce vrem si cu cat vrem. eu am mai cumparat o geanta superba la un pret foarte bun de aici, asa ca daca nu-ti place sau ti se pare scump nu cumpara, e foarte simplu. Peace! :))

ti-am raspuns pe mail 🙂

Lasă un răspuns

