Dulapul’s Blog

Art. 8

Posted on: Februarie 26, 2009

dsc_0032

dsc_0034

Fusta. Are o crapatura mica (aprox. 4cm) la spate. S. 30 ron

6 răspunsuri to "Art. 8"

de unde ai luat-o? e splendida! mie mi-ar trebui un M sau L deci S iese din discutie.

@miruna o am de foarte mult timp, nici macar nu stiu de unde, cred ca de pe vremea cand imi cumpara maica-mea haine. dar n-am putut s-o port niciodata pentru ca e ft mica de mine. culoarea este divina, e mai frumoasa decat arata in poze.

Buna,

Spune-mi te rog, cat de purtata a fost si ce lungime are , respectiv cati cm are in talie?

Merci.

Revin un pic mai tarziu cu dimensiunile (n-am un cm la indemana), de purtat iti pot spune ca n-a fost purtata niciodata (o am de vreo 8-9 ani) si nu are niciun fel de semne de uzura sau defecte la cusaturi.

Salut, spune-mi, te rog, cati cm are in talie?

Andreea, fusta are 66 cm in talie si 55 cm lungime.

Lasă un răspuns

